DIGITÁLNÍ SERVISNÍ RECEPCE
Bezkontaktní servis 24 hodin denně.
Bezkontaktní. Bezpečný. Nonstop.
Služba Digitální servisní recepce šetří zákazníkům čas 24 hodin 7 dní v týdnu po celý rok. Jedná se o bezkontaktní způsob převzetí vozu pro váš maximální komfort. Jednoduše odvezete své auto na servis kdy se vám to hodí a my už se o vše postaráme.
Jak to funguje:
- Po příjezdu na servisní parkoviště zaparkujte a uzamkněte Váš vůz.
- Pokračujte k hlavnímu vchodu až k Digitální servisní recepci.
- Načtěte QR kód a postupujte dle návodu.
- Zvolte “Přihlášení vozu”.
- Pokud jste objednaní, přihlaste se pomocí Spz nebo telefonního čísla.
- Pokud nejste objednaní, vytvořte novou schůzku. Napište své poznámky pro servis a zvolte na mapě, kde jste zaparkovali. Podepište se a dalším krokem potvrdíte objednávku.
- Vložte klíče do boxu a zavřete jej.
- Z Digitální servisní recepce se automaticky odešle informace, že byl Váš vůz přistaven na servis.
- Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu z trezorové schránky a sepíše zakázkový list.
- Zakázkový list Vám pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z Vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
- Během opravy je s Vámi servisní poradce ve standardním telefonickém, a nebo e-mailovém spojení.
- Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
- Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.
- Na svůj mobilní telefon obdržíte unikátní PIN kód, který slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření boxu.
Podívejte se, jak snadno jej lze použít
V případě zájmu a jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
+420 242 451 200
info@autobase.cz